ponedjeljak, 3. listopada 2011.


BORAVAK NA NEBU: More - to je Moja milost...

Muhammed (a. s.) je rekao: Kada sam stupio u Arš, htio sam izuti svoju obuću. Tada sam čuo glas od Allaha: Ne skidaj obuću! Arš i Kursijj su počašćeni pod tvojom obućom. Rekoh: Moj Rabbe, mom bratu Musau Si rekao: Skini obuću svoju, ti si u svetoj dolini Tuva! Uzvišeni odgovori: Približi Mi se, Ebul-Kasime! U Mene, Musa nije kao ti. Da, Musa je razgovarao sa Mnom, ali ti si Moj miljenik. Musa je tražio da Me vidi. Rekao sam mu: Nećeš Me vidjeti prije nego Moj miljenik. Zatim čuh glas iznad sebe: Ja dižem hidžab (zastor) koji je između Mene i tebe! Kad Allah podiže hidžab, rekoh u zanosu: 
Moj Odgojitelju: 

"Ettehijjatu lillahi ve-s-salavatu ve-t-tajjibatu!" - Najljepši selam Allahu i poštovanje i sva dobra djela!


"Es-selamu alejke, ejjuhe-n-nebijju, ve rahmetullahi ve berekatuhu!" - I tebi selam, vjerovjesniče, i Allahova milost i blagoslovi; - reče Uzvišeni Allah.

Ja dodadoh: "Es-selamu alejna ve ala ibadillahi-s-salihin!" - Selam svim nama i svim dobrim robovima Allahovim. A 
Džibril-alejhi-s-selam - uzdahnu: "Ešhedu en la ilahe illallah, ve ešhedu enne Muhammeden abduhu ve resuluhu!" - Svjedočim da je samo Allah - Bog, i da je Muhammed Njegov rob i Njegov Poslanik.

Uzvišeni reče: "Približi Mi se, Ebul Kasime!" - i ja se približih do najbližeg odstojanja. Upita me: "Čime ćeš Me počastiti, Moj Miljeniče?" - Mojim robovanjem Tebi, - odgovorio sam. Uzvišeni tada objavi: "Subhanellezi esra bi abdihi lejlen..." - Uzvišen je Onaj koji Svog roba prenese jedne noći... Onda me upita:  "Šta tražiš od Mene?"

Odgovorih: Ummet! Pogledaj - reče On, Uzvišeni, - ispred sebe. Pogledao sam i vidio veliko, beskrajno more, a u njemu jedno drvo na tom drvetu ptica i u njezinu kljunu malo zemlje, koliko jedno zrno. Veličanstveni i Moćni reče: "More - to je Moja milost, ono drvo - to je dunjaluk, ptica je tvoj ummet, a ona mrva zemlje u njezinu kljunu - to su grijesi tvoga ummeta. Da ona ptica ispusti onu mrvu zemlje - da li bi se to primijetilo na morskoj površini?  Nemoj brinuti za grijehe tvoga ummeta, Ja Sam Najmilostiviji. Kad oni ne bi griješili, stvorio bih ljude koji griješe i opraštao im." Još dodade: "Tvom ummetu je jedna trećina grijeha oproštena tvojim noćašnjim dolaskom, druga trećina će im biti oproštena tvojim šefa'atom na Sudnjem danu, a treća trećinaće im biti oproštena Mojom milošću i oprostom!"