petak, 30. rujna 2011.


ZADOVOLJAN SAM,ZADOVOLJNA SAM...Zadovoljan(zadovoljna) sam sto mi moja vjera preporučuje nauku i obrazovanje, upozoravajući me na manjkavost neznanja i neznalica.
Zadovoljan (zadovoljna) sam što me je naučio da poštujem roditelje i sto me je to pomirilo s njima.
Zadovoljan (zadovoljna) sam što mi je Gospodar ostavio nadu za Dzennet Njegov, prostran ko Nebesa i Zemlja.
Zadovoljan (zadovoljna) sam što mi je Uzviseni ostavio dovu za spas od Dzehenema.
Zadovoljan (zadovoljna) sam što me moj Vladar ne pusta da ni jednog trena ostanem sama (sam).
Zadovoljan (zadovoljna) sam što znam da je uvijek tu.
Zadovoljan (zadovoljna) sam što je Allah moj Zaštitnik i moj Pomagač.
Zadovoljan (zadovoljna) sam što je moj Gospodar Sebi prepisao da bude Milostiv i Pravedan i Pun ljubavi.
A SRETAN(SRETNA) sam sto je QUR'AN NJEGOV GOVOR i sto mogu da Ga cujem!!!
 

Nema komentara:

Objavi komentar