srijeda, 28. rujna 2011.

"Bože, nemoj me uciniti od onih koji, kada obole, tada se kaju, a cim ozdrave, opet u iskušenje padaju, a kada osiromaše, tužni budu! Bože, podari mi zadovoljstvo onoga koji je Tobom zadovoljan! Cuvaj me u ovom mom životu, a i poslije moje smrti!"

"Bože, nemoj me uciniti od onih koji, kada obole, tada se kaju, a cim ozdrave, opet u iskušenje padaju, a kada osiromaše, tužni budu! Bože, podari mi zadovoljstvo onoga koji je Tobom zadovoljan! Cuvaj me u ovom mom životu, a i poslije moje smrti!"
***********************

DOVE PROTIV TUGE I POTIŠTENOSTI

"La ilahe ille-l-Lahu-l-azimu-l-halimu, la ilahe ille-l-LahuRabbu-l-Arši-l-azimi, la ilahe ille-l-Lahu Rabbu-s-Semavati ve Rabbu-l-Erdi ve Rabbu-l-Arši-l-kerim"
- Nema boga osim Allaha, Velikog i Blagog. Nema boga osim Allaha, Gospodara Prijestolja velikog. Nema boga osim Allaha, Gospodara Nebesa i Gospodara Zemlje, Gospodara Prijestolja milostivog. ( K )
"Allahumme rahmeteke erdžu fe la tekilni ila nefsi tarfete' ajnin ve aslih li še' ni kullehu, la ilahe illa Ente"
- Allahu, za milost Tvoju molim, I zato ne prepusti me samom sebi ni jednog trenutka. Udobri mi cijelo moje stanje. Nema boga osim Tebe. ( D, H )
"La ilahe illa Ente, subhaneke inni kuntu mine-z-zalimine"
- Nema boga osim Tebe. Neka si slavljen Ti, doista sam ja bio medju grješnicima.( T, HA )
"Allahu, Allahu Rabbi, la ušriku bihi šej'en"- Allah, Allah je Gospodar moj, Kome ja ne pretpostavljam ništa.
********************
«Moj Bože, ko je podložniji propasti i pogrešci od mene, a ko je dostojniji oprostu i poklonu od Tebe! Ti si me stvorio slabašnim pa ja nisam kadar od sebe štetu odbiti niti sebi korist pribaviti.
Moj Bože, tvoje znanje o meni je vjecno, Tvojoj odredbi ja ne mogu umaci niti se tvojoj odluci suprotstaviti .
Tvojom voljom ja sam Ti pokoran, a od Tebe je pomoc i dar. Ogriješio sam se o Tebe sa Tvojim znanjem; pa argument je Tvoj. Tako Ti obaveze na milost, ulij strah u moje srce – da mi nada bude samo u Tebe i strah samo od Tebe!
Moj Bože, koji si najmilostiviji, blagoslovi Muhameda – posljednjeg vjerovjesnika, a meni i svim vjernicima podari oprost.» Dovoljan mi je Allah i divan li je On gospodar.»
*************************

Allahumme, innî eûzu biKe minel ‘adžzi vel keseli vel džubni vel buhli vel heremi vel kasveti vel gafleti vel ‘ajleti vez-zilleti vel killeti vel meskeneti, ve e‘ûzu biKe minel fakri vel kufri vel fusûki veš-šikâki ven-nifâki ves-sum‘ati ver-rijâi, ve e‘ûzu biKe mines-samemi vel bekemi vel džunûni vel džuzâmi vel beresi ve sejji’il eskâm.
(Allahu moj, utjecem Ti se od nemoci, od lijenosti, od strašljivosti, od škrtosti, od oronulosti, od tvrdokornosti srca, od nemara, od prekomjerne neimaštine, od prezrenosti, oskudice, potpune neimaštine, i utjecem Ti se od siromaštva, od nevjerstva, od nepokornosti, od neprijateljstva, od licemjerja, od želje za slavom, od lažnoga prikazivanja , i utjecem Ti se od gluhoce, od njemosti, od ludila, od gube, od lepre i svih ružnih bolesti.)
******************************

Rekao je Allahov Poslanik, s.a.v.s.,: "Hočete li da vas uputim na najuzvišenije Allahovo,dž.š., ime, s kojim kada On bude pozvan odazove se, a kada se od Njega nešto traži s tim imenom, On to dadne. To je dova kojom se molio Junus, a.s., kada Ga je pozivao iz trostruke tmine:
„La ilahe illa ente subhaneke, inni kuntu minez-zalimin.“
(Nema Boga, osim Tebe, hvaljen neka si, ja sam se zaista ogriješio prema sebi)

Nema komentara:

Objavi komentar