srijeda, 28. rujna 2011.

Boze moj , ucini da svane!

Boze moj , ucini da svane!

Sunce na sred neba ,a još uvijek mrak !
Svuda oko mene još spavaju ljudi .
Na zlo bezdušnika zaudara zrak .
Gospodaru, Bože, narod moj probudi!
Sunce na sred neba ,a još uvijek mrak.
Milostivi Bože, učini da svane,
nek' svitanjem prvim probude se ljudi ,
zavjesa im mračna s očiju nek' spa'ne.
Rasprostrani Bože mazlumima grudi.
Milostivi Bože, učini da svane.


U sunce gledam, a svuda tama.
Ovdje, Bože, više ne cvrkuću ptice,
a nevin u redu čeka na smaknuće
i krvave suze liju izbjeglice.
U sunce gledam, a svuda tama.
Hoću li Bože dočekat' svanuće?
Hoće li ponovo cvrkutati ptice?
Hoće l' nevin osuđenik izbjeći smaknuće?
Hoće li se kući vratit' izbjeglice?
Hoću li Bože dočekat svanuće?
A ako umrem prije nego svane,
djecu moju izbavi iz tame,
pokaži im pute i osvijetli staze.
Ne ostavi ,Bože ,sirote ih same,
ako umrem, Bože, prije nego svane

2 komentara:

  1. pjesma "Boze, ucini da svane" je djelo profesora Husein ef. Veladzica, imama iz Linza - Austria i bilo bi lijepo da je potpisano njegovo ime ispod teksta.
    Original se nalazi ovdje: http://www.dzemat-linz.com/content/view/37/1/

    OdgovoriIzbriši
  2. pjesma "Boze, ucini da svane" je djelo profesora Husein ef. Veladzica, imama iz Linza - Austria i bilo bi lijepo da je potpisano njegovo ime ispod teksta.
    Original se nalazi ovdje: http://www.dzemat-linz.com/content/view/37/1/

    OdgovoriIzbriši