srijeda, 28. rujna 2011.

"Postoje boli koje covjeka do krajne granice dovode, A kod Allaha kljucevi se svih problema nalaze."

"Sva blaga nestat ce i propasti
Na njih ce samo spomen ostati.
Sto ce covjeku sjajne riznice
Ako srce u tuzi mu umire."

"Postoje boli koje covjeka do krajne granice dovode,
A kod Allaha kljucevi se svih problema nalaze."

"Noci moje probdjevene, znajte da za naukom traganje
Od bogatstva sveg i crveni deva draze mi je.
I svi moji nemiri da nejasnu stvar rijesim
Sladji su od pica najljepsa.
Sapat mojih pera po hartiji
Ljepsi je od svega sto sapucu asici.
Od zvuka defova i djevojaka pljaska
Drazi mi je glasje prelistanih listova.
O ti sto na ovaj stupanj zelis dospjeti,
Znaj da palme se razlikuju po visini.
Zar me mislis prestici,
A ja nocima bdijem, dok u snu provodis ih ti."

Nema komentara:

Objavi komentar