petak, 30. rujna 2011.

Dova za roditelje!
Blagoslovi, Bože, roditelje moje, podari im najljepše od milosti Svoje. Podari im vjeru, iskrenost u svemu. Budi im Pomagač u svakom trenu. Nadahni me znanjem obaveza prema njima, poduči me lijepim ophođenjem prema svima i daj mi da znanje sprovedem u djelo onako kako si Ti zadovoljan. Ispuni me ljubavlju prema njima i podaj mi da im odan budem, učini mi radosnu poslušnost njima većom od sna pospanog i od pića žednog, da želja njihova nad mojom bude zadovoljstvo iznad zadovoljstva moga, i da držim i malu njihovu dobrotu velikom, a svoju dobrotu malom, makar velika bila.
Bože!
Utišaj mi glas pred njima i učini im prijatnim govor moj. Omekšaj mi srce nježnošću prema njima i obrati me u iskrenog druga njihovog. Na Dan stajanja, o Bože Vječni, pohvali ih i nagradi za odgoj moj. Sačuvaj ih od propasti u bezdanu pustom kao što su oni mene u djetinjstvu čuvali.Oprosti mi Bože, sve grijehe moje. Ako sam im ikad zlo nanio ili njihovo pravo zanemario, učini da to uveća dobra djela njihova.Oprosti im ako su u odgoju mome zanemarili nešto ili zaboravili na to; život su težak živjeli u siromaštvu, ali su iskreni i odani prema Tebi bili.O, Ti, koji mijenjaš zla u mnoštvo dobrih djela; ako su riječju pogriješili prema meni ili djelom neumjerenim prema meni postupili, halalim im to i molim Te i Ti im oprosti. Pa otkloni od njih zlu posljedicu toga! Namjera im je, znam, najiskrenija bila, A Ti si čovjeka slabašnim stvorio. I ne uzmi im za grijeh taj hal prema meni, bili su zaokupljeni podizanjem mene, teškoćom napora u mome čuvanju, ustezanju od svojih potreba da bi osigurali i dali boljitak meni. Nikad ne mogu poreći njihovo pravo prema meni, ispuniti svoje obaveze prema njima, niti izvršiti dužnost služenja njima, pa makar živilo i stotinama godina.
Bože!
Nemoj me smjestiti na Dan suda među ljude koji ne poštuju roditelje svoje; U Danu kada će svakoj duši biti nadoknađeno i kada nepravde neće biti roditelje moje među odabrane stavi i daj mi da se u namazima njih sjetim, u svakom vremenu i u noćima za njih molim i da u svakom sahatu dana moga njima dovu činim.
Bože!
Oprosti im uz moju dovu za oprost. Oprosti im mojom odanošću prema Tebi. Budi zadovoljan njima i učini milošću Tvojom da dosegnu prebivalište Džennetu’l-firdevsa.
Ako oprost Tvoj dosegne prvo do njih, učini ih posrednicima za mene; A ako oprost Tvoj prvo dosegne do mene, učini me zagovornikom za oprost njihov; Da budemo sakupljeni u milosti Tvojoj, u Džennetu – Kući darežljivosti Tvoje, sa Resulom i odabranim robovima Tvojim, na mjestu oprosta Tvoga i milosti Tvoje. Jer, Ti si Vlasnik tog obilja trajnog! O Milostivi Bože, blagoslovi Muhammeda i porodicu njegovu.
Neka Ti je Vječna slava i hvala.
Amin!

Nema komentara:

Objavi komentar