srijeda, 19. listopada 2011.


SUZA JE GOVOR DUSE

....YA RABB...zelim da sam vihor blagi nad MEDINOM razdragani....

....YARABB...zelim da sam izvor koji olaksava......

....YA RABB....ne dopusti da ikad ikome budem teret...da ikad ikome budem opterecenje...

YA RABB.... ne dozvoli nikada da nekome nanesem zlo...da nekoga rasplacem....

YA RABB,,,smiluj mi se...ucini da mi oproste oni koje sam povrijedila...najvise voljela...al svojom gluposcu...svojim nefsom..ucinila nemirnim njihova srca....

YA RABB...oprosti mi na tome...ucini da mi oproste oni kojima sam svojom nemarnoscu...svojom oholoscu....ucinila duse tuznim..oci suznim..kajem se...

...OOO MILOSTIVI..OO TI KOJI PRASTAS..OPROSTI I MENI....

YA RABB....

zelim da da sam od onih...CUJEM SUM PRIJATELJA NE VIDIM...da sam tu ...da pomognem...ali isto tako da nestanem...moje bice ucini...lahkim..da sam prolaznik nezapazeni...

YA RABB...ne dopusti da moje srce vise ikad zaluta....

YA RABB...PODARI SMIRAJ OVOJ DUSI...PODARI OVIM OCIMA DA VIDI TVOJE LJEPOTE U SVEMU...AMIN...

YA RABB....ove moje suze su saptaji moje  duse....