ponedjeljak, 3. listopada 2011.


DOVIMO-MOLIMO UZVIŠENOG ZA SVOJE NAJDRAŽE***


Ljudi smo jer volimo materiju. Volimo ono što je opipljivo, volimo da gomilamo i slažemo, da se divimo predmetima i ispunjavamo svoje nezasite želje. O duhovnom, o penjanju i napredovanju svoje duše razmišljamo samo u određenim situacijama i to samo za kratko vrijeme. Dakle, želimo lijep život po mogućnosti da imamo para, napravljenu svoju kuću, otkupljen stan, dobro auto i da imamo događaje pod kontrolom. Ako sve to nismo ostvarili čekamo ramazana, radujemo se lejletul kadru, odabranim mubarek danima i noćima da uputimo dovu za nafaku i berićet i materijalni napredak svoje djece. Možda ste čuli da ima ljudi koji imaju, ili su bili poznati po čudnim željama i dovama za pojmovanje i razmišljanje većine današnjih ljudi.

DOVA ZA MAJKU

Majka hazreti Ebu Hurejrea, r.a., bila je nevjernica. Protivila se islamu i psovala Poslanika, s.a.v.s. Ebu Hurejra, r.a., se požali Poslaniku, s.a.v.s.:
-"Božiji Poslaniče, zamoli Allaha da uputi moju majku."
Božiji Poslanik, s.a.v.s., reče:
- "Gospodaru moj, uputi majku Ebu Hurejrea i neka prihvati islam."
Ebu Hurejre se obradova dovi Poslanika, s.a.v.s.
 Poslušajmo ostatak priče ovog plemenitog ashaba:
-"Vratio sam se majci i ušao kod nje. Ona reče:
-'Ebu Hurejre...'
-Ja pomislih: Sada će me početi kuditi. 'Šta želiš, majko?'
-'Svjedočim da nema boga osim Allaha i da je Muhammed Božiji Poslanik.'
-Osmjehnuo sam se do plača.
- Užurbano se vratih Poslaniku, s.a.v.s.,  plačući i rekoh mu:
-'Božiji Poslaniče, imam radosnu vijest. Tvoja dova je primljena.'
-On reče: 'Hvala Allahu.'
Zatim (Ebu Hurejra) reče:
-'Učini dovu da mene i moju majku učini dragim vjernicima i da njih učini dragim nama.' "
Razmisli o ovoj "velikoj" dovi. Ebu Hurejra nije tražio od Božijeg Poslanika da zamoli Allaha za imetak ili slavu. Tražio je od Poslanika, s.a.v.s., da zamoli Allaha da ga učini osobom koja je draga vjernicima i da on voli vjernike.
Božiji Poslanik, s.a.v.s., odgovori:
-"Gospodaru moj, učini ovog Tvog roba i njegovu majku dragim muslimanima."
Ebu Hurejra kaže: "Ko god je ovo čuo i ko god me je vidio, zavolio me je." (Muslim, imam Ahmed)
Pogledajte, koliko je ovaj plemeniti ashab pažljiv prema svojoj majci i koliko se trudi da je uputi i uvede u islam. Poslanik, s.a.v.s., nije pitao za ime njegove majke prije nego što je proučio dovu, kao što rade neki muslimani danas.