srijeda, 26. listopada 2011.

Ya Rabbi...da mi je isplakati...sve tuge...da mi je...sve ove misli što me pritišću kao kamen...odbaciti...sa svojih prsa i pleća...pa udahnuti...čist vazduh...punim plućima...ya Rabbi...daj mi snage još jednom...da ustanem...da otresem prašinu sa svoje odjeće...da operem prljave dlanove...da umijem lice suzama...da sklonim se pod okrilje Tvoje...ya Rabbi...daj mi snage...još ovaj put...da očistim...... svoje srce...da pročistim svoje misli...ya Rabbi...samo Ti to možeš...ya Rabbi...da mi je ono srce od prije...pa da liježem i budim se samo sa mišlju o Tebi...o Tvojim blagodatima neizmjernim...ya Rabbi...da Ti svaku noć zahvalim na svakom proživljenom danu...ya Rabbi...da svako jutro Ti zahvalim na još jednoj prilici, na još jednom danu...ya Allah...ya Hajju...ya Rahmanu...ya Halimu...ya Gaffaru...smiluj mi se...primi me pod okrilje Milosti Svoje...kao i bezbroj puta do sada...učini prostranim prsa moja...očisti srce moje...od svih prljavština dunjalučkih...okupaj me suzama tewbe...daj mi da ustrajem na putu istine...ne dopusti da skrenem ili lutam stranputicama...ya Rabbi...daj mi najljepše riječi kojima ću ti dovu uputiti, u samoći i tišini...ya Rabbi...velika je Milost Tvoja kojom obasipaš robove svoje...ya Rabbi primi i ovu pokajničku...iskrenu dovu od robinje Tvoje...ničim dostojne Tvoje Milosti beskrajne...
Amin***