subota, 5. studenoga 2011.


Prvak šehida Imam Husejn, (ع), u dovi Arefe obraća se Uzvišenom:
Bože, došao sam do saznanja preko raznolikosti učinaka i različitosti stanja da Ti je želja da me u svemu upoznaš sa Sobom tako da ni u čemu ne budem neznalica o Tebi… Bože, zabavljenost i zauzetost posljedicama razlog je odlaganja viđenja Tebe. Zato me obdari služenjem koje će me Tebi direktno dovesti! Kako ono što u svom postojanju ovisi o Tebi uzimaju dokazom za postojanje Tvoje?! Zar ono što nije Ti ima manifestacije koje Ti nemaš e da bi bilo razlogom Tvoje manifestacije?!
Kada si to bio skriven, pa da je potreban dokaz koji će ukazivati na Tebe?! Kada si to bio udaljen da bi se preko znakova i učinaka stvorenja Tvojih došlo do Tebe?! Neka je slijepo oko koje Tebe ne vidi prisutnim, i na šteti je rob kojem nisi učinio da ima udjela u ljubavi Tvojoj!
Bože, naredio si nam vraćanje znakovima i učincima stovernja Tvojih, i zato nas vrati u odjeću svjetlosti i uputi nas vidom srca, i vrati nas k Sebi sve do trena povratka, pa da se tako vratimo, da tajne srca naših budu očuvane od pogleda prema učincima i pouz­danja u njih (…)!
Bože, poduči me iz riznica Tvoga znanja, i sačuvaj me zastorom bezgrešnosti, i upoznaj me sa zbiljama onih Tebi bliskih! Vodi me na Putu onih koje Sebi privlačiš, i učini me ovisnim o Tvom upravljanju i izboru Tvojim izborom (…)! Ti si Onaj Koji je srca Svojih prijatelja obasjao svjetlošću sve dok se nisu upoznali sa Jedinstvom Tvojim! Ti si očistio srca Tvojih voljenih od svega što nisi Ti sve dok ne zavolješe samo Tebe i dok se ne utekoše samo Tebi, Ti si njihovo utočište iz svega što ih plaši, i Ti ih upućuješ na mjesto gdje im znakovi postaju jasni! Onaj koji je Tebe izgubio, šta je pronašao, a onaj koji je Tebe pronašao, pa šta je izgubio?!
Svako ko je umjesto Tebe prihvatio drugog uistinu je postao beznadežan, i svaki onaj koji se okrenuo od Tebe na velikoj je šteti (…)! Bože, poželi me Svojom Milošću sve dok ne stignem do Tebe, Svojom Dobrotom privlači me Sebi sve dok lice, srce, svoje ne ok­renem Tebi, Ti si sve upoznao sa Sobom, pa ništa nema da Te ne zna, i Ti si me u svemu upoznao sa Sobom, pa sam Te u svemu vidio jasno, i Ti si jasan za sve! Ti si Onaj Koji je očigledan za sve!

اَلَهِى عَلِمْتُ بِاخْتِلاَفِ اْلاَثَاِر وَتَنَقُّلاَتِ اْلاَطْوَاِر اَنَّ مُرَادَكَ مِنِّى اَنْ تَتَعَرَّفَ اِلَىَّ فِى كُلِّ شَىْءٍ حَتَّى لاَ اَجْهَلَكَ فِى شَىْءٍ. . . اِلَهِى تَرَدُّدِى فِىاْلاَثَاِر يُوجِبُ بُعْدَ الْمَزَاِر فَاجْمَعْنِى عَلَيْكَ بِخِدْمَةٍ تُوصِلُنِى اِلَيْكَ. كَيْفَ يُسْتَدَلُّ عَلَيْكَ بِمَا هُوَ فِى وُجُودِهِ مُفْتَقِرٌ اِلَيْكَ؟ اَلِغَيْرُكَ مِنَ الظُّهُورِماَ لَيْسَ لَكَ حَتَّى يَكُونَ هُوَ الْمَظْهَرُ لَكَ؟ مَتَى غِبْتَ حَتَّى تَحْتاَجَ اِلَى دَلِيلٍ يَدُلُّ عَلَيْكَ؟ وَ مَتَى بَعُدتَ حَتَّى تَكُونَ اْلاَثَارُ هِىَ الَّتِى تُوصِلُ اِلَيْكَ؟ عَمِيَتْ عَيْنٌ لاَ تَرَاكَ عَلَيْهَا رَقِيبًا وَخَسِرَتْ صَفْقَةُ عَبْدٍ لَمْ تَجْعَلْ لَهُ مِنْ حُبِّكَ نَصِيبًا.
اِلَهِى اَمَرْتَ بِالرُّجُوعِ اِلَى اْلاَثَاِر فَارْجِعْنِى اِلَيْكَ بِكِسْوَةِ اْلاَنْوَارِ وَهِدَايَةِ اْلاِسْتِبْصَاِر حَتَّى اَرْجَعَ اِلَيْكَ مِنْهَا كَمَا دَخَلْتُ اِلَيْكَ مِنْهَا مَصُونَ السِّرِِ عَنِ النَّظَرِ اِلَيْهَا، وَ مَرْفُوعَ اَلْهِمَّةِ عَنِ اْلاِعْتِمَادِ عَلَيْهَا. . . اِلَهِى عَلِّمْنِى مِنْ عِلْمِكَ الْمَخْزُونِ،وَصُنِّى بِسَتْرِكَ الْمَصُونِ. اِلَهِى حَقِّقْنِى بِحَقَاءِقِ اَهْلِ الْقُرْبِ، وَاَسْلُكَ بِى مَسْلَكَ اَهْلِ الْجَذْبِ. اِلَهِى اَغْنِنِى بِتَدْبِيرِكَ عَنْ تَدْبِيرِى، وَبِاخْتِيَارِكَ عَنْ اِخْتِيَارِى. . . اَنْتَ الَّذِى اَشْرَقْتَ اْلاَنْوَارَ فِى قُلُوبِ اَوْلِيَاءِكَ حَتَّى عَرَفُوكَ وَ وَحَّدُوكَ، وَاَزَلْتَ اْلاَغْيَارُ عَنْ قُلُوبِ اَحِبَّاءِكَ حَتَّى لَمْ يُحِبُّوا سِوَاكَ وَلَمْ يَلْجَاؤا اِلَى غَيْرِكَ. اَنْتَ الْمُونِسُ لَهُمْ حَيْثُ اَوْحَشْتَهُمْ اَلْعَوَالِيمُ، اَنْتَ الَّذِى هَدَيْتَهُمْ حَيْثُ اسْتَبَانَتْ لَهُمْ الْمَعَاِلمُ. مَا ذَا وَجَدَ مَنْ فَقَدَكَ؟ وَ مَا الَّذِى فَقَدَ مَنْ وَجَدَكَ؟ لَقَدْ خَابَ مَنْ رَضِىَ دُونِكَ بَدَلاً، وَ لَقَدْ خَسِرَ مَنْ بَغَى عَنْكَ مُتَحَوِّلاً. . . اِلَهِى اُطْلُبْنِى بِرَحْمَتِكَ حَتَّى اَصِلَ اِلَيْكَ وَ اجْذِبْنِى بِمَنِّكَ حَتَّى اَقْبَلَ عَلَيْكَ. . . تَعَرَّفْتَ لِكُلِّ شَىْءٍ فِمَا جَهْلَكَ شَىْءٌ وَ اَنْتَ الَّذِى تَعَرَّفْتَ اِلَىَّ فِى كُلِّّ شَىْءٍ فَرَأَيْتُكَ ظَاهِرًا فِى كُلِّ شَىْءٍ وَاَنْتَ الظَّاهِرُ لِكُلِّ شَىْءٍ.