subota, 5. studenoga 2011.

Ibrahim a.s. i DOM TUGE



Svi smo čuli priču o Ibrahimu a.s i njegovu sinu Ismailu, i vremenu kada je Ibrahim a.s. trebao učiniti svoga sina kurbanom.
Ali kako se spominje u Kur'anu:" I kurbanom ga velikim iskupismo"
Potomak Poslanikov nije bio te sreće, kao sin Ibrahimov alejhimusselam.
Imam Džafer Essadik govoreći o ajetu "I kurbanom ga velikim iskupismo" kaže sljedeće:

Jedne prilike Uzvišeni reče:
"O Ibrahime koje od mojih stvorenja ti je najdraže?"
Halilullah (prijatelj Allahov) reče:"Gospodaru moj, ne postoji nijedno medju Tvojim stvorenjima meni draže od Tvoga miljenika Muhammeda."
Uzvišeni ga upita:" A je li ti on draži ili si ti draži samome sebi?"
Ibrahim odgovori:"Gospodaru on mi je draži od samoga sebe."
Uzvišeni upita:" Je li te stradanje njegova čeda u rukama dušmana njegova, više u srcu boli od stradanja vlastitog čeda?"
Ibrahim reče:"Gospodaru, stradanje njegova čeda u rukama njegova neprijatelja, najvise me u srcu boli."
Uzvišeni rece:
"O Ibrahime, jedna grupa ljudi, koja će tvrditi da pripada Muhammedovoj zjednici, nepravedno će pogubiti njegova sina, nakon njegove smrti. Biće zaklan kao janje, a oni ce svojim djelom na sebe navući Moju srdžbu."
Ibrahim a.s. zaplaka, gorko, kao otac koji plače za izgubljenim sinom.

Uzvišeni mu reče:
"O Ibrahime, zbog tvoje duboke tuge, ja sam otkupio tvoju tugu tvojim vlastitim sinom kao da si ga zaklao svojom vlastitom rukom i podario sam ti jedan od najviših stupnjeva, medju onima koji su duboko ozalošćeni."
Stoga, kaze imam Džafer Es-Sadik, Uzviseni reče:"I kurbanom velikim ga (Ismaila) iskupismo."