ponedjeljak, 21. studenoga 2011.

♥ Usprkos svemu dižem se iz dna, obrišem suze i obecajem sebi da bit cu jaka ♥Elhamdulillah*


Šaputanje zaljubljenih:
Bože moj, smjesti nas s onima koje si izabrao za blizinu Svoju (…), koje si darovao gledanjem Lica Tvog, obradovao zadovoljstvom Tvojim, zaštitio od odvajanja od Tebe i gnušenja Tvog, nastanio u boravište iskrenosti u blizini Tvojoj (…) koje si izabrao za viđenje Tebe (…)! Počasti me dopuštnjem da gledam u Te!اِلَهِى فَاجْعَلْنَا مِمَّنِ اصْطَفَيْتَهُ لِقُرْبِكَ. . . وَ مَنَحْتَهُ بِالنَّظَرِ اِلَى وَجْهِكَ، وَ حَبَوتَهُ بِرِضَاكَ، وَ اَعَذْتَهُ مِنْ هِجْرِكَ وَ قِلاَكَ، وَ بَوَّأَتَهُ مَقْعَدَ الصِّدْقِ فِى جِوَارِكَ. . . وَاجْتَبَيْتَهُ لِمُشَاهِدَتِكَ. . . وَ امْنُنْ بِالنَّظَرِ اِلَيْكَ عَلَىَّ

Prenosi se da je mudri Lukman bio sluga kod nekog bogatasa. Jednoga dana mu je njegov gospodar naredio da zakolje ovcu i da iz nje izvadi dva najbolja organa. Kad ju je zaklao, Lukman je izvadio jezik i srce. Nakon izvjesnog vremena ponovo mu je naredio da zakolje ovcu, ali da sada izvadi dva najgora organa od ovce, pa je Lukman ponovo izvadio jezik i srce. Cudeci se njegovom postupku gospodar mu je rekao: "Ja sam ti naredio da mi izvadis dva najbolja organa i ti si izvadio jezik i srce, pa sam ti naredio da mi izvadis dva najgora organa, pa si opet izvadio jezik i srce - u cemu je tajna tvog postupka?" Lukman mu odgovori: "Uistinu, nema nista bolje od jezika i srca kada su cisti, niti ista gore od njih kada su pokvareni."

Ya Erhamerrahimin!
Ebu Hurejre r.a. prenosi da je Allahov Poslanik, sallallahu alejhi we sellem, rekao:
"Uzvišeni Allah kaže: Objavio sam rat onome ko bude neprijatelj Mome prijatelju. Najdraže cime Mi se Moj rob može približiti jesu farzovi. Moj rob Mi se približuje nafilama sve dok ga ne zavolim, Ja postanem njegov sluh kojim cuje, njegov vid kojim vidi, njegova ruka kojom prihvata i njegova noga kojom hodi. Ako Me zamoli, udovoljit cu mu, ako zatraži Moju zaštitu, zaštit cu ga. Nizašto se ne dvoumim koliko se dvoumim da uzmem dušu vjerniku. On ne želi smrt, a Ja ne želim da ga ožalostim." 

Allahu ekber!!!